BMW 7-ES SOROZAT G11 G12
Bmw 7 g11 g12 váltókar 6805438 (Autó - Sebességváltó (nyomatékváltó) - Pedálok, karok, markolatok)
BMW 7 G11 G12 váltókar 6805438
Vételár: | Érdeklődjön |
Darab: | 1 db |
Állapot: | használt (kitűnő) |
Alkatrész minősége: | gyári |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó az alkatrész:
Gyári cikkszám: 6805438
Leírás
BMW 7 G11 G12 2016-. Bontott GYÁRI alkatrészek beszerzése rövid határidővel, beépítési garanciával. Árajánlat kérése alvázszámmal e-mailben, hogy ellenőrizni tudjuk az alkatrész megfelelő e az autóhoz! Kép illusztráció
Eladó adatai
Kereskedés: | KXMX Auto Kft. |
Megtekinthető: | 6035 Ballószög, Petőfi S. utca 29 (Bács-Kiskun megye) |
Postacím: | 6035 Ballószög, Petőfi S utca 29 |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 70/7566666 |
Telefonszám 2: | telefonszám megjelenítése(+36) 70/0000000 |
Hirdetéskód: | 3073585 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek1196 cm³ | Benzin | 1997/11 | Ferdehátú
Könnyűfém felni.
1995 cm³ | Dízel | 2012/8 | Városi terepjáró (crossover)
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – állítható combtám...
1339 cm³ | Benzin | 2009/9 | Egyterű
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – állítható hátsó ülések – bőrkormány – centrálzá...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
A népszerű orosz műhely legújabb találmánya a lécekből összeépített G-osztály
Újabb eszméletlen ötletük támadt a Garage54 embereinek: egy eredeti Geländewagen pontos másolatát készítették el, méghozzá fából. Hab a tortán, hogy ezt követően meg is túráztatták az orosz télben, természetesen a mintául szolgáló G-osztállyal karöltve.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Nagykocsi: SAAB 9-5 (1997-2024)
Pozitív: Tágas beltér, magas szintű biztonság, jó presztízs, intelligens kisugárzás, egyedi külső-belső kialakítás, kiemelten praktikus kombi, több mint tíz évig gyártott, kiforrott modell.
Negatív: Sohasem tartozott a kimagaslóan megbízható modellek közé, az Aerók ereje túl sok az elsőkerékhajtásnak.