Kicsi Kocsi TGK Bt. | Cím: 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft)
e-mail: megmutat
Telefon: +36 20/4189791
Áruátvétel módjai: posta, futár, személyesen
külső visszapillantó tükör
Vételár: | 6.000 Ft / db + 27% ÁFA bruttó: 7.620 Ft / db |
Ár (EUR): | 15,21 EUR / db + 27% ÁFA bruttó: 19,32 EUR / db |
Darab: | 2 db |
Alkatrész évjárat: | 1990 |
Állapot: | használt (bontott) |
Alkatrész minősége: | gyári |
Működőképesség: | működőképes |
Alkatrész elhelyezkedése: | első, bal oldali, külső |
Alvázszám: | B3/B4 |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó az alkatrész:
Leírás
VW Passat III. -IV. 1988-tól- 1997-ig gyári bontott elektromos bal oldali külső visszapillantó tükör eladó. Ezüst tükör picit barnul Piros tükörlap nélkül. Müködnek. Érdeklődni hétfőtől- péntekig 8-16-ig. a
Eladó adatai
Kereskedés: | Ricambi auto kft |
Megtekinthető: | 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft) (Békés megye) |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/4189791 |
Hirdetéskód: | 2735551 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További alkatrészek ugyanitt1998 cm³ | Dízel | 2015/3 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automatikusan sötétedő belső tükör – állítható...
1993 cm³ | Benzin/elektromos | 2020/8 | Városi terepjáró (crossover)
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automata távfény ...
1399 cm³ | Dízel | 2006/6 | Ferdehátú
ABS (blokkolásgátló) – állítható kormány – centrálzár – elektromos ablak elöl – elektromos t...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Szinte minden jelentős mutatóban kedvezőbbek a baleseti adatok, de még mindig van min javítani
Közel ugyanannyi baleset történt 2023-ban a magyar utakon, mint az azt megelőző évben, viszont kevesebb halálos ütközés történt, ellenben az esetek jelentős része még mindig felelőtlenség miatt történik.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Kisautók: SMART FORFOUR (2004–)
Pozitív: Egyedi, különleges megjelenés, intenzív vezetési élmény. Jobb motorizáltság az 1,5 CDI.
Negatív: Minden, csak nem praktikus. A magyar utakon szinte használhatatlanul kemény rugózás. Magas árszint.