Kicsi Kocsi TGK Bt. | Cím: 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft)
e-mail: megmutat
Telefon: +36 20/4189791
Áruátvétel módjai: posta, futár, személyesen
rádió keret
Vételár: | 6.000 Ft / db + 27% ÁFA bruttó: 7.620 Ft / db |
Ár (EUR): | 15,16 EUR / db + 27% ÁFA bruttó: 19,25 EUR / db |
Darab: | 1 db |
Alkatrész évjárat: | 2003 |
Állapot: | használt (bontott) |
Alkatrész minősége: | gyári |
Működőképesség: | működőképes |
Szín: | sötét barna |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó a tartozék:
Leírás
Ford Focus II. 2004-től- 2008-ig gyári bontott rádió keret fahatású barna digit klimás eladó. Érdeklődni hétfőtől- péntekig 8-17-ig. a
Eladó adatai
Kereskedés: | Ricambi auto kft |
Megtekinthető: | 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft) (Békés megye) |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/4189791 |
Hirdetéskód: | 2946682 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További tartozékok ugyanitt1998 cm³ | Benzin | 2023/4 | Cabrio
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automatikusan söt...
1490 cm³ | Benzin | 2009/11 | Ferdehátú
ABS (blokkolásgátló) – állítható kormány – fényszóró magasságállítás – hátsó fejtámlák – ind...
2979 cm³ | Benzin | 2008/4 | Coupe
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automatikusan söt...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Vannak olyan autók, amit még az emelőről sem volt idő levenni
Kísértet- és vandáljárta hellyé változott az a német kereskedés, ahonnan olyan gyorsan szívódtak fel a dolgozók, hogy még az ebéd is a hűtőben maradt.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Kisautók: HYUNDAI I20 (2009–)
Pozitív: Ügyes kisautó, egészen tágas utas- és csomagtérrel, elegendő menetdinamikát adó benzines és dízelmotorokkal. Az 1,1 literes dízel egészen aszkéta, már ahhoz is hatfokozatú váltó jár. Divatos megjelenésű, ülései meglepően kényelmesek. Hosszú garancia.
Negatív: Kemény utastéri plasztikok, az alap benzinmotor kissé nyomatékszegény, az háromhengeres alapdízel járása nem a legfinomabb.