Svebo Gumiszerviz | Cím: 6300 Kalocsa, Bátyai út 65.
Web: www.sveboplussz.d4s.hu, e-mail: megmutat
Telefon: +36 30/9588917, +36 30/2062569, Fax: +36 78/463-162
Áruátvétel módjai: posta
Hirdetés adatai
Vételár: | 22.500 Ft / db |
Ár (EUR): | 57,19 EUR / db |
Darab: | 2 db |
Eladás: | 2 darabonként |
Gumiabroncs adatok | |
Abroncs gyártmány: | Toyo Tires |
Abroncs mintázat: | Proxes |
Abroncs szélesség: | 215 mm |
Abroncs oldalfal magasság: | /50 (a szélesség %-ában) |
Felni átmérő: | 18" |
Abroncs felépítése: | Radiál |
Terhelési index: | 92 (630 kg) |
Sebességindex: | V (240 km/h) |
Abroncs fajta: | TL (tömlőnélküli) |
Abroncs évjárat: | 4215 (42.hét 2015) |
Évszak: | nyári |
Abroncs állapot: | használt |
Abroncs minőség: | gyári |
Profilmélység: | 8 mm |
Eladó adatai
Kereskedés: | Svebo Plussz Kft. |
Megtekinthető: | 6300 Kalocsa, Bátyai út 65. (Bács-Kiskun megye) |
Postacím: | 6300 Kalocsa, Tomori utca 73. |
E-mail: | megmutat |
Web: | www.sveboplussz.d4s.hu |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 30/9588917 |
Telefonszám 2: | telefonszám megjelenítése(+36) 30/2062569 |
Fax: | telefonszám megjelenítése(+36) 78/463-162 |
Hirdetéskód: | 3162078 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További gumi/felni ugyanitt2143 cm³ | Dízel | 2013/5 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – állítható kormány...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Amikor a csomagfutár villog le a belsőben: az Autobahnon padlózták a Sprintert!
Általában ijesztő tempó várható, ha egy Mercedes-Benz modellt a német autópályán hajtanak meg. Ám néha a hétköznapi hősök érdemeiről is be kell számolni: világító motorellenőrzés és légzsákhiba visszajelzőkkel is hasított a csomagszállító furgon.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Középkategória: AUDI A4 (1994–)
Pozitív: Tágas, minőségi beltér, egyedi kisugárzás, irigylésre méltó presztízs, elsőkerekesként is jól tapad, remek értéktartás, erős, takarékos motorok.
Negatív: Egy hajszálnyival még mindig a jobb a 3-as BMW-t vezetni, a túlzsúfolt középkonzol nem mindig kezelhető intuitívan.