Vajda Jenő EV. | Cím: 7522 Kaposújlak, Kossuth Lajos utca 50.
Web: www.hasznaltlemezfelni.hu, e-mail: megmutat
Telefon: +36 20/9670107, +36 20/4343022
Áruátvétel módjai: futár, személyesen
Hirdetés adatai
Vételár: | 42.500 Ft / db |
Ár (EUR): | 107,51 EUR / db |
Darab: | 4 db |
Eladás: | 4 darabonként |
Gumiabroncs adatok | |
Abroncs gyártmány: | Continental |
Abroncs mintázat: | EcoContact 6 |
Abroncs szélesség: | 215 mm |
Abroncs oldalfal magasság: | /60 (a szélesség %-ában) |
Felni átmérő: | 17" |
Abroncs felépítése: | Radiál |
Terhelési index: | 96 (710 kg) |
Sebességindex: | H (210 km/h) |
Abroncs fajta: | TL (tömlőnélküli) |
Abroncs évjárat: | 5023 (50.hét 2023) |
Évszak: | nyári |
Felhasználási terület: | normál |
Abroncs állapot: | új |
Leírás
Első szerelt új gumi gumiszerviből számlával, garanciával. Tekintse meg honlapunkon teljes kínálatunkat. Szállítás: 9000ft/garnitúra.
Eladó adatai
Kereskedés: | Vajda Jenő EV. |
Megtekinthető: | 7522 Kaposújlak, Kossuth Lajos utca 50. (Somogy megye) |
E-mail: | megmutat |
Web: | www.hasznaltlemezfelni.hu |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/9670107 |
Telefonszám 2: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/4343022 |
Hirdetéskód: | 3516962 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További gumi/felni ugyanitt1197 cm³ | Benzin | 2013/1 | Egyterű
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automatikusan söt...
1984 cm³ | Benzin | 2012/3 | Városi terepjáró (crossover)
ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automatikusan sötétedő belső tükör – aut...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Mutatjuk, miért lehet a Toyota Proace Max hamarosan a kategória bajnoka!
Miért lesz sokkal jobb a Fiat Ducato attól, hogy japán embléma kerül rá? Íme a válaszok testközelből: vezettük az új Toyota Proace Max haszonjárművet!
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Kisautók: FIAT UNO (1983-2024)
Pozitív: Ötletes kialakítású, kortársaihoz képest tágas beltér. Kulturált, takarékos motorok, különösen meggyőző a 45 FIRE, hosszabb útra a 70/75 való. Kultikus a Turba. 198989-ig egyéni hangualtú, azután felnőttebb műszerfal.
Negatív: Pontatlan, lötyögős váltó. Egyszerű kidolgozás. Gyakori a kisebb-nagyobb meghibásodás. Felejtős a 60-as, borzalmas a 45-ös dízel.