Continental ContiWinterContact TS810 téli 215/65 R17 98 T TL
(Autó - Gumi)
Hirdetés adatai
Vételár: | 18.000 Ft / db |
Ár (EUR): | 45,71 EUR / db |
Darab: | 2 db |
Eladás: | Egyben |
Gumiabroncs adatok | |
Abroncs gyártmány: | Continental |
Abroncs mintázat: | ContiWinterContact TS810 |
Abroncs szélesség: | 215 mm |
Abroncs oldalfal magasság: | /65 (a szélesség %-ában) |
Felni átmérő: | 17" |
Abroncs felépítése: | Radiál |
Terhelési index: | 98 (750 kg) |
Sebességindex: | T (190 km/h) |
Abroncs fajta: | TL (tömlőnélküli) |
Évszak: | téli |
Abroncs állapot: | új |
Abroncs minőség: | gyári |
Leírás
Új gumipár. Személyes átvétel előtt időpont egyeztetése szükséges! Szállítás utánvéttel 4000ft/db áron megoldható!
Extrák
csatornamélység-jelző, jó öntisztuló képesség, alacsony gördülési ellenállás, csendes futás
Eladó adatai
Kereskedés: | Pako Trans |
Megtekinthető: | 2700 Cegléd, Bede köz 575 (Pest megye) |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 70/8826415 |
Hirdetéskód: | 2290750 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek1968 cm³ | Dízel | 2008/6 | Egyterű
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automatikusan söt...
1995 cm³ | Dízel | 2014/7 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automatikusan sötétedő belső tükör – automatiku...
1997 cm³ | Dízel | 2017/4 | Ferdehátú
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – állítható kormány – bőrkormány – centrálzár – d...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Mutatjuk, hogyan kényelmesebb a villanyautózás!
Frissült a legkisebb EQ Mercedes, amit a kecskeméti gyárban készítenek. Ám most egy kicsit mesélünk arról is, mennyivel egyszerűbb az élet a Mercedes me Charge kártyával.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Középkategória: AUDI A4 (1994–)
Pozitív: Tágas, minőségi beltér, egyedi kisugárzás, irigylésre méltó presztízs, elsőkerekesként is jól tapad, remek értéktartás, erős, takarékos motorok.
Negatív: Egy hajszálnyival még mindig a jobb a 3-as BMW-t vezetni, a túlzsúfolt középkonzol nem mindig kezelhető intuitívan.