Bazsi-Alkatrész Kft. | Cím: 8271 Mencshely, utca iparterület 085/11 (Kílátó fele ,kék hangárok)
e-mail: megmutat
Telefon: +36 70/3641960, +36 20/2803603
Áruátvétel módjai: posta, futár, házhozszállítás, személyesen
fényszóró
Vételár: | 30.000 Ft / db |
Ár (EUR): | 76,19 EUR / db |
Darab: | 1 db |
Alkatrész évjárat: | 2007 |
Állapot: | használt |
Alkatrész minősége: | gyári |
Alkatrész elhelyezkedése: | első, jobb oldali |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó az alkatrész:
Leírás
Szállítás egy nap alatt! További rengeteg alkatrész raktáron! Az általunk értékesített bontott alkatrészekre 72, a motorokra, váltókra 120 óra beszerelési garanciát, a felújításra pedig 1 év garanciát tudunk adni!
Extrák
xenon
Eladó adatai
Kereskedés: | Bazsi-Alkatrész Kft. |
Megtekinthető: | 8271 Mencshely, utca iparterület 085/11 (Kílátó fele ,kék hangárok) (Veszprém megye) |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 70/3641960 |
Telefonszám 2: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/2803603 |
Hirdetéskód: | 2424511 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További alkatrészek ugyanitt1398 cm³ | Benzin | 2017/3 | Ferdehátú
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – állítható kormány – bőrkormány – centrálzár – c...
1499 cm³ | Dízel | 2020/3 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – ARD (automatikus távolságtartó) – ASR (kipörgésgátló) – automata fény...
1991 cm³ | Dízel | 2009/5 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – állítható kormány – centrálzár – csomag rögzítő – dönthető utasülések...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
Mutatjuk, hogyan kényelmesebb a villanyautózás!
Frissült a legkisebb EQ Mercedes, amit a kecskeméti gyárban készítenek. Ám most egy kicsit mesélünk arról is, mennyivel egyszerűbb az élet a Mercedes me Charge kártyával.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Sportkocsi: BMW Z4 (2003–)
Pozitív: Igazi élményautó, egyedi megjelenés, élvezetes vezethetőség, használható méretű csomagtér, szépen hangolt hathengeresek.
Negatív: Csak álló helyzetben nyitható tető, futóművét nem a hazai utakra tervezték, ezért rugózását kényelmetlennek érezhetjük; drága alkatrészek, viszonylag magas fenntartási költségek.