Kicsi Kocsi TGK Bt. | Cím: 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft)
e-mail: megmutat
Telefon: +36 20/4189791
Áruátvétel módjai: posta, futár, személyesen
önindító
Vételár: | 15.000 Ft / db + 27% ÁFA bruttó: 19.050 Ft / db |
Ár (EUR): | 37,90 EUR / db + 27% ÁFA bruttó: 48,13 EUR / db |
Darab: | 1 db |
Cikkszám: |
|
Alkatrész évjárat: | 1998 |
Állapot: | használt (normál) |
Alkatrész minősége: | gyári |
Működőképesség: | működőképes |
Üzemanyag: | Benzin |
Alvázszám: | W210 |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó az alkatrész:
Leírás
Mercedes-Benz C - E osztály W210, W202, S202, S210 1996-tól -2004-ig gyári bontott benzines önindító eladó. Érdeklődni hétfőtől- péntekig 8-17-óráig. a
Eladó adatai
Kereskedés: | Ricambi auto kft |
Megtekinthető: | 5600 Békéscsaba, IPARI út 38 (Ricambi autó Kft) (Békés megye) |
E-mail: | megmutat |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/4189791 |
Hirdetéskód: | 1581556 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További alkatrészek ugyanitt3456 cm³ | Benzin | 2013/7 | Terepjáró
ABS (blokkolásgátló) – ADS (adaptív lengéscsillapító) – ASR (kipörgésgátló) – automatikus se...
2967 cm³ | Dízel | 2015 | Városi terepjáró (crossover)
ABS (blokkolásgátló) – ARD (automatikus távolságtartó) – ASR (kipörgésgátló) – automata fény...
1995 cm³ | Dízel | 2018/2 | Kisbusz
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – állítható kormány – bőrkormány – centrálzár – e...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
A kínai óriás mindössze 3 év alatt gyártott le 6 millió új energiákkal hajtott autót
A kínai márka óriási lendületben, kis túlzással félévente egymillió autót készítenek, néhány napja pedig a hétmilliomodik jármű is legördült a szalagról, ám erre nem BYD embléma kerül.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Alsó középkategória: CITROEN BX (1983-1994)
Pozitív: Rossz úton is csodálatosan kényelmes, szintszabályzós hidropneumatikus rugózás. Puha, hosszú úton kényelmetlen ülések. Nem rozsdásodó, és a súlyt lecsökkentő műanyag karosszériaelemek. Turbó nélkül is kellemes az 1,9-es dízel.
Negatív: Nem túl erős 1,4-es alapmotorok, kerülendő 1,7 dízel. Elöregedett, sok esetben nehezen javítható szerkezetek. Csak a legfiatalabb, kiforrott mechanikájú példányok ajánlhatók.