Az Autóalkatrész.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az oldalon összesen 663.976 db alkatrész található.
Interaktív cégkereső | Egyszerű cégkereső | Partnerlista | Akciók
Kiemelt akciók
    Hirdetés

    Autó alkatrész kategóriák

    Haszonjármű alkatrész kategóriák

    Akkumulátor


    Motorkerékpár alkatrész kategóriák

    Biztonsági alkatrész


    Quad / gokart alkatrész kategóriák

    Bontott jármű


    Váz, idomok


    Elektromos alkatrészek


    Autóalkatrész.hu
    • Renault okoskártya okos javítással

      Remek dolog a Renault zsebben hordható/szabadkezes okoskártyája, hiszen annak elővétele nélkül, csupán a kilincs érintésével nyitható és gombnyomásra indítható az autó. Addig, ameddig a rendszer hibátlanul működik. Gyakori azonban, hogy a nedvességre, leejtésre kényes kártya az évek múlása során meghibásodik. Ilyenkor a márkaszerviz új kártyát ajánl, uszkve 50 ezer forintért. Az okoskártyák javítására specializálódott zárasok (keress „Renault kártya javítás”-ra) azonban jellemzően 8-10 ezer forintból tudják orvosolni a hibás, előbb a zsebből nyitást és zárást elfelejtő, majd akár a motor indítására sem képes kártyákat. Ezen modern kulcsok esetén tehát fokozottan igaz, hogy nyaralásra, hosszú útra a pótpéldányt is érdemes elvinni!
      4 ember kedveli
       0 hozzászólás
      megosztás
    • Nem kell mindig tragédiára gondolni, ha szerviz-üzemmódba kapcsol az autó!

      Megtörtént eset, hogy egy korrektül karbantartott, de már csaknem 200 ezer kilométert futott 2007-es (2,2 literes, 150 lóerős motorral szerelt) Mercedes-Benz Vito 115 CDI a nyári melegben városi tempónál minden előzetes jel nélkül szerviz-üzemmódba kapcsolt, ami a turbónyomás hiányából volt felismerhető. A hőmérséklet esésével az autó ismét hibátlanul működött, ám melegben újfent betegeskedett. A szerviz előbb EGR-szelepet, majd egyéb befecskendező- és kipufogórendszeri elemeket is cserélt, ám a jelenség nem szűnt meg. Végül turbóból is újat javasoltak. A tulaj ekkorra már sokallta az addig is csaknem 400 ezer forintos számlán túl mondott 450 ezer forintos turbócserét, s bontóba ment. Ott a tapasztalt bontósok javasolták, hogy az új feltöltő megvásárlása előtt a vezérlő számítógép házának hűtőventillátorát mindenképp ajánlott ellenőrizni. A hiba ott volt, s az egy új, 11 ezer forintos ventillátorral meg is szűnt.
      14 ember kedveli
       6 hozzászólás
      megosztás
    • Ha valami idegesítő, azt meg kell szüntetni!

      Kedvelt családi és céges autó a vitathatatlanul tágas, frissített verziójával ma is gyártott, 2007-ben érkezett Ford Mondeo. Egy 2008-as, a legnépszerűbb, 2.0 TDCi, 140 lóerős dízelmotoros példánynál tulajdonosa a leggyakrabban használt, 2000-2250 1/perc közötti fordulatszám-tartományban idegesítő ciripelő hangot hallott a műszerfal mögül. Rendkívül zavarta az amúgy csendes autóban, de félt a műszerfal megbontásától, végül azonban – egy, a modellt kellően ismerő szerelő által – kiderült, hogy nem a műszerfalból jön a rendellenes hang, hanem mögötte, a homlokfal gépház felőli oldalához egy hiányosan rögzített fém cső rezonál és zajong. A hiba néhány perc alatt, bontás nélkül, egy gyorskötöző és némi rugalmas, tapadós gyurma segítségével végérvényesen megszűntethető volt. Az említett Mondeo azóta – már évek óta – csendesen megy az említett fordulatszámon is.
      10 ember kedveli
       0 hozzászólás
      megosztás