Mózer Alkatrész Kft. | Cím: 2339 Bugyi, Barátság utja iparterület HRSZ
Web: mozerbonto.hu, e-mail: megmutat
Telefon: +36 20/2349737
Áruátvétel módjai: futár, személyesen
Első lökhárító középrész
Vételár: | 40.000 Ft / db + 27% ÁFA bruttó: 50.800 Ft / db |
Ár (EUR): | 101,40 EUR / db + 27% ÁFA bruttó: 128,78 EUR / db |
Darab: | 1 db |
Alkatrész évjárat: | 2007 |
Állapot: | használt (bontott) |
Alkatrész minősége: | gyári |
Működőképesség: | működőképes |
Alkatrész elhelyezkedése: | első |
Jármű gyártmány, modell, amihez jó az alkatrész:
Leírás
Eladó a képen látható Ford transit 2006- Első Lökhárító Középrész hűtődíszráccsal
Eladó adatai
Kereskedés: | Mózer Alkatrész Kft. |
Megtekinthető: | 2339 Bugyi, Barátság utja iparterület HRSZ (Pest megye) |
Postacím: | 2335 Taksony, Szőlőhegy utca 29 |
E-mail: | megmutat |
Web: | mozerbonto.hu |
Telefonszám: | telefonszám megjelenítése(+36) 20/2349737 |
Hirdetéskód: | 948174 |
Funkciók
Hozzáadás a parkolóhoz Hibajelentés Adatlap nyomtatás Adatlap QR kódja Hirdetés elküldése az ismerősömnek További alkatrészek ugyanitt1598 cm³ | Benzin | 2010/10 | Kombi
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – elektromos ablak elöl – elektromos tükör – ESP...
2993 cm³ | Dízel | 2010/11 | Sedan
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – állítható kormány...
1997 cm³ | Dízel | 2019/7 | Ferdehátú
ABS (blokkolásgátló) – ASR (kipörgésgátló) – automata fényszórókapcsolás – automata távfény ...
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Magazin Ajánló
A Torres EVX csak most mutatkozott be, de már itthon is beárazták
Belsőégésű motorral is izgalmas a Torres formaterve, ám az elektromos verzión csavartak még egyet, így egy robusztus, mégis modern autó született, amelynek már a magyar árait sem övezi titok.
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
Kisautók: PEUGEOT 205 (1983-1994)
Pozitív: Városbarát külső méretek, ehhez képest elfogadhatóan tágas beltér, jó rugózás, kényelmes üléshelyzet, jó manőverezőképesség. Kulturált és takarékos motorok, erős és spórolós 1,9-es dízel, kultikus GTI (1,9: 130 lóerő, 7 másodperces 100-as sprint).
Negatív: Viszonylag nehéz kormányzás. Gyenge kidolgozás, különösen az egyszerűbb kivitelekben nagyon szegény felszereltség.